Vevővédelem – Biztonságos vásárlás a Jófogáson!

A Jófogáson történő vásárlás egyik legnagyobb előnye a vevővédelem, amely plusz biztonságot nyújt számodra. Fontos azonban tudni, hogy ez a szolgáltatás kizárólag az oldalunk szállításos rendeléseire vonatkozik – más fizetési módoknál nem érvényes. Az ilyen, vevővédelemmel ellátott hirdetéseket egy kis pajzs ikonnal jelöljük, így könnyen felismerheted őket böngészés közben. 

Hogyan működik a vevővédelem? 

– Amikor a Jófogás szállításos rendszerén keresztül vásárolsz, a vételár először nem kerül közvetlenül az eladóhoz.
 

– A kifizetett összeget addig a Jófogás kezeli, amíg meg nem bizonyosodsz róla, hogy minden rendben van a rendeléseddel.
 

– Az eladó mindössze két esetben jut hozzá a pénzhez: 

    -> ha átvetted a csomagot, és a „Minden rendben” gombbal visszajelzel, vagy 

    -> ha a kézbesítéstől számított 48 órán belül nem jelzel problémát. 

 

Ez a megoldás biztosítja, hogy mindig legyen időd ellenőrizni a csomagot, mielőtt a vételár kifizetésre kerülne. 

 

Mit tehetsz, ha probléma merül fel? 

Ha az átvétel után kiderül, hogy a termék hibás, sérült, hiányos, vagy eltér a hirdetésben leírtaktól, panaszt nyújthatsz be. A folyamat a következőképpen zajlik: 

 

1. Első körben lehetőséget biztosítunk arra, hogy egy erre kialakított chatfelületen közvetlenül egyeztess az eladóval.
 

2. A beszélgetés során többféle megoldás közül választhattok: az eladó vállalhatja a visszaküldés költségét, dönthet úgy, hogy nem kéri vissza a terméket, a vevő visszavonhatja a panaszt, vagy pedig közösen kérhetitek az ügyfélszolgálat döntését. 

 

3. Amennyiben 48 órán belül nem születik megegyezés, az ügy automatikusan az ügyfélszolgálathoz kerül. Ilyenkor a rendelkezésre álló információk és bizonyítékok alapján történik a kivizsgálás, és csak ennek lezárulta után dől el a vételár sorsa. 

 

Miért előnyös? 

A vevővédelem célja, hogy vásárlásaid során biztonságban tudd a pénzedet. Nem kell attól tartanod, hogy elveszíted az összeget, ha a termék nem felel meg az elvárásoknak. A Jófogás vevővédelme gondoskodik arról, hogy minden vásárlásodban ott legyen a biztonság és a bizalom. 

headset_mic Chat az ügyfélszolgálattal
close